02 januar 2012

Nyttårs dikt

 Mange års røynsle med pil og boge

Det er den svarte prikken
midt i skiva du skal treffa,
nett den, der
skal pili stå og dirra!
Men net der treffer du ikkje.
Du er nær, nærare,
nei, ikkje nær nok.
So lyt du gå og plukka opp pilene,
gå tilbake, prøva på nytt.
Den svarte prikken tergar deg.
Til du forstår pili
som stend der og dirra:
Her er og eit midpunkt.
                                                                                                        Olav H. Hauge






Noel By Cathrine Designs


Ønsker alle dere gode seere
et riktig godt og minnerikt
nytt år!
♥ 
Sønnøve

3 kommentarer:

  1. Nydelig jente med fin kjole <3 Er det PompDeLux? NoaNoa?

    ..du, jeg har lyst å scrappe litt og så tenke jeg på deg (har deg i EliteFoto-gruppe mi). Hvordan programmer bruker man da? Jeg har de fleste Adobeprogrammene, går det kanskje ann å finne/kjøpe enkelt-ting og bruke i dem? Slik som freefonts.com har ol.. og lagre dem i PhotoShop? Jeg ER helt grønn her. Lager bare mine egne ting i disse programmene.. Men det ser da ganske morsomt ut :o)

    Håper på svar :o)

    Klem

    SvarSlett
  2. Ja det er PompDeLux:) Jenta var fornøyd selv også!

    Så kjekt at du vil scrappe. Jeg bruker Photoshop til å lage layouts og Adobe Bridge hvor "produktene" blir lagret. Fontene jeg laster ned kommer som du sier rett i Photoshop, men ikke det andre, det henter jeg i Adobe Bridge. Jeg lager ikke noe selv, men kjøper ting på nettsteder som bl.a scrapbookgraphics.com og afterfivedesigns.com
    Flere sider har freebies som da er gratis å laste ned.

    Var det svar på spørsmålet ditt? Hihi jeg er elendig til å forklare:)

    SvarSlett
  3. Ja, tusen takk! Da skal jeg innom å kikke på de sidene..

    Så spennende!

    SvarSlett