07 februar 2012

Det perfekte bilde

Ja takk begge deler!
For meg er det perfekte bilde ikke alltid perfekt... Som her er pelsen utbrent, og da er løpet ganske så ofte kjørt. Grunnen var at jeg hadde glemt å stille eksponeringen til 0 fra +1. Men resultatet ble en nydelig rosa hudfarge som ikke hadde kommet fram med den eksponeringen jeg egentlig ville ha. Fotografering for meg handler om å fange et blikk, et minne eller forevige et øyeblikk som er naturlig. 

Vi var på besøk hos en fotograf i Bergen for en stund tilbake. Han viste oss et bilde han likte veldig godt av et band som stod oppstilt. I det han trykte av bøyde han ene seg framover og ble noe uklar. Fotografen hadde tatt mange og helt sikker flere "perfekte" bilder, men valgte å forstørre et bilde som betydde mye for han. 

Som oftest vil jeg ha i pose og sekk, men det er ikke alltid det lar seg gjøre. Så jeg koser meg med et bilde med utbrent pels og herlige rosa vinterkinn!


Love, Dream By Natali Design
♥ Sønnøve

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar